Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boek rederij twente-rijn

  • joke zwiggelaar

    wij zijn in het bezit van een twente-rijn schip en zouden heel graag in het bezit willen komen van het boek over die rederij wat is uitgegeven door de vereniging binnenvaart daar is het niet meer te koop. ook ander materiaal over die schepen is welkom

  • Ed Hartmann

    Hallo Joke.

    Zelf vaar ik ook met een zelfde scheepje. Geen orginele Twente Rijn maar een copietje uit Harlingen.(Fortuna) Ik heb weinig tot geen materiaal maar ben ook wel benieuwd naar het boek.

    Mocht je meerdere reacties krijgen dan houd ik me aanbevolen.

    Verder lijkt het me leuk om wetenswaardigheden uit te wisselen.

    Met vriendelijke groet,

    Ed Hartmann

  • Bart De Maerschalck

    Beste Joke, Ed

    Sinds een klein jaar zijn wij de eigenaars van de Jelty, voormalige Twente Eems. Wij zijn het aan het verbouwen tot woonschip (zie www.architectopboot.be mocht je dit toevallig nog niet gevonden hebben). Van de verkoper hebben wij het boek toen cadeau gekregen. We zijn er uiteraard wel aan gehecht, maar als je ooit in Belgie bent in de buurt van Brussel mag je altijd even binnenspringen om het in te kijken, of eventueel wat informatie te kopieren.

    mvg, Bart De Maerschalck

  • Marco Olthof

    Hallo Joke,

    Het boek “Op- en ondergang van een rederij - Twenthe Rijn” heb ik dubbel in mijn verzameling. Boek is in absolute nieuwstaat!

    Mocht je intresse hebben dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Marco

  • Joris de Wit

    Hallo Marco,

    Graag zou ik met je in contact willen komen over het boek!

    Zou je mij willen mailen?

    jbdewit@planet.nl

    Groet,

    Joris