Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Damco 2

  • Pieter Boers

    Ben op zoek naar Deel 2 van Damco geschreven door Arie Lentjes en Teun de Wit.

  • Janny Roelofs-Bloemendal

    Hallo,

    Ik heb een vraagje, ik zag uw vraag op internet en ik ben op zoek naar hetzelfde boek voor mijn schoonvader W.Roelofs die jarenlang bij Damco gewerkt heeft.

    Hij is nu 90 en zou dolgraag ook deel 2 willen lezen. Heeft u enig idee waar ik dit boek kan vinden?

    Met vriendelijke groet,

    Janny Roelofs-BloemendalPieter Boers schreef:

    >

    >

    >

    > Ben op zoek naar Deel 2 van Damco geschreven door Arie

    > Lentjes en Teun de Wit.

  • m.bakker

    wij zijn op zoek naarhet boek damco deel 2

    en we hebben graag het adres waar we dat kunnen bestellen voor een duitse oud varensman

    groeten M.Bakker

  • M.Bakker

    Mijne heren

    ik heb al een mailtje gezonden maar hoor nog niets.

    Ik ben op zoek naar het boek Damco 2

    Hij is bestemt voor een oud stuurman van Damco dhr Schweiss hij heeft gevaren bij Kap J Smith.

    We willen ook graag weten wat de prijs is als hij nog te leveren is

    Met vriendelijke groet Mettinus Bakker

  • Ran

    Naar ik begrepen heb, is dit boek al lang uitverkocht en ook niet meer te krijgen. Als iemand anders andere informatie hefet over dit boek, hoor ik dat graag.

    gr. Ran

  • Jan van Duinen

    Gezocht……DAMCO deel 2.

    Wie heeft nog 1 exemplaar over ??????

  • nautiek

    Beste Lezers

    Ik heb al ongeveer 15 jaar www.nautiek.nl . Duizenden scheepvaartboeken zijn door mijn handen gegaan en In al die jaren heb ik nog nooit Damco deel 2 gezien. Volgens mij is toen de auteur overleden voordat deel 2 uitkwam. Ik denk dus dat deze nooit is uitgekomen. Wie anders weet graag reactie!

    Mvg

    Sidonius Ettema

  • fred45

    Hallo Sidonius

    hij bestaat zeker ,ik heb hem een paar keer gehad

    vr gr fred

    heinkenszand

  • Pieter Boers

    Dag Sidonius,

    Deel 2 van Damco bestaat echt, ik heb hem in de kast staan tussen deel 1 en deel 3.

    Groeten,

    Pieter

  • Dick van Rees

    ook ik ben op zoek naar dat boek